четвъртък, 22 септември 2011 г.

Пиперки и сирене в ароматна панировка!

     Няма нищо изненадващо в това ястие, предполагам поне, че е така! Идеята ми беше за пиперки бюрек, но вижте какво се получи в крайна сметка.
   Та да ви разкажа откъде ми дойде тази идея, прибирам се аз в къщи и съм се настроила да правя едни бюреци, едни чудеса. Отварям хладилника, вадя завидно количество печени червени пиперки, доволна съм от вида им, едно свежо сирене, което е на ръба на срока на годност, ще станат велики! 




    Препъни камъка беше липсата на галета и цялата идея се преобърна, но пък имам едно много добро царевично брашно, с което повярвайте ми панирам вече всичко, даже наскоро правих онези невероятни кюфтета със сирене, където заместих галетата с царевично брашно и станаха страхотни.
    Номера беше, че сложих от любимите си подправки и стана един вкус, който изненада дори мен самата. Да не губим време и да ви казвам какви ги забърках.
    Това ястие е май от рода аламинути, защото става доста бързо и е точно за бързо хапване.


    Пиперки и сирене в ароматна панировка!


     Продукти:


    8-10 бр. печени пиперки
    200 гр. сирене /по ваш вкус/ 


    За панировката:
    
    1 яйце
    5-6 с.л. прясно мляко
    царевично брашно
    риган 
    розмарин
    черен пипер
    зеленчукова подправка /някакъв хубав микс ако имате/
    чубрица
    сол
    количествата са каквито на вас ви харесат


    За соса:


    1/2 ч.ч. кисело мляко
    1/2 ч.ч. заквасена сметана
    копър
    сол 




    Смесваме всички сухи съставки.
    Разбиваме яйцето и прясното мляко.
    Потапяме първо в яйцето и после в брашното, пържим в силно загрята мазнина.
    За сиренето ви е нужна малко повече мазнина, защото то не се обръща.
    Поливаме със сос!
    ....о, колко апетитно!



       Мога да ви пожелая само добър апетит! 

6 коментара:

  1. Ммм, наистина е страхотно! Сиренцето изглежда адски апетитно и тези чушчици също! Само някой да ги е изпекъл и обелил преди това :))
    Снимките са великолепни!
    Хубави празнични дни :)

    ОтговорИзтриване
  2. Павлинче,понякога импровизациите дават смайващи резултати,нали :)?!В твоя случай съвсем точно,страхотно ястие се е получило!

    Поздрави и усмихнат празник!

    ОтговорИзтриване
  3. Приветствам аламинутите!
    Но в случая чушчиците трябва да се изпекат и обелят:-)- Обаче заради тези снимки, си струва да се повъртим малко повече край печката:-) Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз обичам да импровизирам в кухнята, в твоя случай разултатът е страхотен. Браво Павлинке!

    ОтговорИзтриване
  5. Боже,Линче,как съм пропуснала всичките тези вкусотии!Изинявай!Просто смених опера с гугъл хром,оттам ми изчезнаха някои неща...
    Тези чушки са ми любими!
    Снимките и поста отново са чудесни!

    ОтговорИзтриване