неделя, 28 август 2011 г.

Пилешки филета с Моцарела и чисто нова награда!

    Нямам търпение да ви представя това ястие, което е такава наслада и вкуснотия, че ще си оближете пръстите. Напоследък обичам да експериментирам и да изпробвам нови неща и вкусове. 
    Пилешкото месо е благодат за готвене, става в какви ли не варианти, но така никога не бях опитвала. 




    Всеки ден идва въпросът "какво ще се хапва" и винаги измислям някакви неща, които отнемат малко повече време от колкото трябва и вечеряме доста късно, но резултата е великолепен, заради моето старание или защото просто сме гладни незная. Шегата на страна, но когато готвя цялото ми внимание е върху това, което правя.
    Отдавна не бях готвила пиле, освен една пилешка супа наскоро, но все нещо друго излизаше на преден план, и най после виждам аз тая рецептичка в онази книжка със сиренето, за която ви разказах вече.




    Аз малко не спазих точната рецепта, но спазих цялата идея и последователноста та пак се получи много добре.
    Единственото нещо, което не направих е доматен сос, но предпочетох да използвам пресните домати, които бях си купила от пазара, а те едни сладки и сочни, че не можах да се стърпя да не ги уважа!
    
    Пилешки филета с Моцарела!


     Продукти:


    6 пилешки филета
    1 яйце
    брашно
    галета 
    прясно мляко
    Моцарела
    2 домата
    сол 
    черен пипер
    пресен босилек


    Не посочвам точни мерки, защото всичко може да се прецени на око. Аз купих бутчета и ги обезкостих, но разбира се направо вземаме филета и проблема се решава.
    Измитото месо начукваме на тънки пържолки.
    Пригответе си три чинии със следното, разбито яйце, брашно с галета, прясно мляко.
    В тази поредност оваляйте филетата и запържете за кратко в сгорещена мазнина.
    Извадете ги и ги прехвърлете в съда за печене, аз редувах филе, домат, филиика моцарела, посоляваме и наръсваме с черен пипер и босилек.
    Запичаме до стопяване на сиренето....и се получава ето това!




    За грандиозен финал да ви кажа колко ме радва тази моя нова награда.
Благодаря отново на Габи, която всеки път, при всяка моя публикация, ме поздравява и ме радва с думите си и е един наистина добър приятел /поне така се надявам/. Благодаря Габи!




    И така завършвам днес, защото вече е добро утро, но за мен това няма значение, ще спя сладко!




    Да ви вкусно!

8 коментара:

  1. Браво Линче,звучи също толкова хубаво,колкото и изглежда!Ще се пробва,то се знае,има ли филенце и моцарела,не отказвам!
    Поздрави и хубав неделен ден:)

    ОтговорИзтриване
  2. Еха - супер рецепта Павлинка! Бързо, лесно и вкусно :) Относно късните вечери и аз се увличам честичко в непреодолимото си желание да направя нещо ново, но слава богу половинкат ми е търпелив :) Радвам се, че ти харесва наградата - тя определено ти отива - от всичко, което съм усетила за теб четейки блога и се надявам приятелстовото ни да не остане само вируално :) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Кейт, благодаря ти, хубав ден и на теб и поздрави от мен!

    Габи, аз също се надявам на това, поздрави от мен!

    Желая ви невероятен ден!

    ОтговорИзтриване
  4. Павлина привет от мен сега отких блога и вече набелязах някои неща. Моцарелата е едно от любимите ми сирена, и затова не мога да пропусна това фантастично ястие. Ще го пробвам още тези дни :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Здравей, много ми е приятно да видя всеки нов гост на моето местенце, надявам се да ти е харесало, пак ела.Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Привет!
    Чудесно пиле...
    следващият път, когато приготвям от него, ще е по тази рецепта:)

    И честита награда!

    ОтговорИзтриване
  7. Мъхче, привет и от мен, много ще ти хареса,поздрави от мен и до скоро!

    ОтговорИзтриване
  8. Много хубава рецепта показа, поздравления.
    Приготвила съм една награда за теб, очаква те да си я получиш.
    Сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване