неделя, 13 март 2016 г.

Тарта с гъби и заквасена сметана!

    Последния път като посетих "Лидл", видях че продават и охладено тесто за сладкиши, всъщност не е сладко тесто, а си става и за солени ястия. Пече се много бързо, пробвах да направя и канелени кифлички, почти ги изгорих и станаха доста твърди, но с тартата се получи много добре.
    Пробвайте го, доста неща могат да се направят. 
    Днес ще говорим за тарта с гъби и заквасена сметана. Страхотия! Доста вкусна и сочна тарта се получи.






    Тарта с гъби и заквасена сметана!

    Продукти:
      идея: MojeWypieki

    1 опаковка охладено тесто

    За плънката:
    300-350 г гъби печурки или каквито желаете
    1 глава стар лук
    1 скилидка чесън
    3 яйца
    250 г заквасена сметана
    100 г настъргано сирене/чедър, едам или каквото желаете/
    20 г краве масло
    сол, черен пипер, магданоз

  • Загрейте фурната на 180 градуса.
  • Подгответе подходяща форма за печене, намажете я леко с масло.
  • Разстелете тестото във формата, като облепите и стените. Оставете тестото да виси от тавата, не го режете, когато се пече тестото се свива и ще останете без стени на пая. Надупчете дъното с клечка за зъби за да не се надигне много.
  • Печете 10 минути. 
  • След изпичане охладете.
  • През това време нарежете гъбите, лука и чесъна.
  • Загрейте маслото и задушете зеленчуците за 4-5 минути. Махнете от котлона и отцедете ако се е образувала вода.
  • Разбийте яйцата и сметаната, добавете сол и черен пипер. Добавете към тях зеленчуците и настърганото сирене.
  • Изсипете сместа върху изстиналата кора. Печете 25-30 минути.
  • След като е готов, оставете леко да изстине и с нож отстранете излишното тесто.
  • Сервирайте топъл или охладен, поръсен с магданоз.
  • Добър апетит!









    


14 коментара:

  1. По-апетитна тарта с гъби не знам дали съм виждала, Поли! Страхотна е! Благодаря за рецептата! Много усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Всичките снимки, до една, са великолепни! Очите ми останаха тук!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Дали съзнаваш какво ми причиняваш с тези снимки...?!
    Толкова съблазняване не бях усещала в близките дни.....Чудесна тарта,Павлинче!

    ОтговорИзтриване
  4. Много вкусна изглежда. Аз съм все в Лидл, ама не се сещам за това тесто. Ще потърся.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз за първи път го видях, яд ме е, че не го снимах. Опаковката е като на бутер-тестото, но пишеше нещо друго и не мога да се сетя какво, но беше нещо за сладкиши. Като ходя следващия път ще си взема пак и ще снимам, стига да го има!

      Изтриване
  5. В лидъл има охладено многолистно тесто мисля 275 грамово.От него ли??

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! Не е многолистно, нов вид е, съжалявам, че не го снимах, на опаковката имаше едни сладки рулца мисля. Аз като го купувах имаше три различни вида, това го виждам за пръв път, но да Ви кажа, че съм правила нещо подобно и с многолистното и с него се получава, тяхното не е много мазно.

      Изтриване
  6. В лидъл има охладено многолистно тесто мисля 275 грамово.От него ли??

    ОтговорИзтриване
  7. Нямах търпение да го пробвам, Поли! Страхотен е и ти благодаря за поредната вкусна рецепта! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ти благодаря отново за доверието, ти си невероятна и винаги за мен е голямо удоволствие! Прегръщам те много!

      Изтриване
  8. Павлинка,

    Отново прекрасни снимки и рецепта. Позаредих с положително настроение сетивата благодарение на теб!

    ОтговорИзтриване